5 tricks til automatisering af Adwords

For at drive en succesfuld Adwords konto, skal du både have styr på alle mulighederne der tilbydes, løbende følge og tilrette kampagnerne samt være kreativ med dine annoncer. Det er kriterierne for succesfulde kampagner, men de fleste arbejder kun med Adwords få timer i måneden og har derfor ikke tiden til at sætte sig ind i de mange muligheder eller dykke ned i den løbende optimering.

Et af de områder hvor du kan optimere din tid er at benytte de funktioner Adwords tilbyder til at automatisere rapportering, budgivning og meget andet gennem regler, scripts og deres Adwords API. Vi benytter i stor stil Adwords Scripts og deres API til at optimere vores kunders annoncer, men det kan for mange virke avanceret. Derfor lancerede Google i 2014 deres Adwords Regler der er lette at gå i gang med og stadig har mange af de samme funktioner.

Så har du brug for Adwords hjælp? Så se med herunder for at få 5 regler til din Google Adwords konto, der hjælper dig med at bruge mindre tid, på manuel overvågning af kontoen.

Så kan du i stedet koncentrere dig om at lære og afprøve de nye annoncemuligheder og skrive kreative annoncer.

Læs mere om Google Adwords og hvordan vi arbejder med det her.