Hjælp til Google Adwords?

Kontakt os her! Vi er klar til at hjælpe dig.

Hvis du ikke allerede bruger Google Adwords, snyder du måske dig selv for en større omsætning og overskud. Google Adwords er nemlig den største digitale markedsførings platform, og udgør for mange virksomheder 25-50% af deres omsætning.

Google Adwords er et annonceringsværktøj, der giver mulighed for mange forskellige annonceringsformer i form af tekst, banners og video. Annoncerne vises på en lang række hjemmesider, både Googles egne men også andre store som små websites. De mest kendte annoncer er nok de tekstannoncer der kommer på Google.dk når man søger, men også annoncer på store medier som Ekstrabladet eller Ude og Hjemme leveres af Adwords, når du ser en reklame på Youtube er den også købt igennem Adwords.

Samlet set omsætter Google årligt for over 2 mia. på Adwords bare i Danmark. Så kan du selv gætte på hvor meget virksomhederne, der annoncerer på Adwords, har tjent?

Hvorfor skal vi være din Adwords partner?

På den største platform, er der naturligvis konkurrence imellem annoncøerne. Hos HelloSEO arbejder vi ud fra den overbevisning, at kreative reklamer skaber bedre resultater. Resultaerne fra vores kunders Adwords annoncer har bekræftet os i at det er det rette valg.

Vi har fra Google modtaget en partner certificering, efter at have taget deres Adwords kursus og over en længere periode have vist gode resultater fra vores kunder. Vi har, som en af de få virksomheder i Danmark, alle certificeringer fra Google Adwords, hvilket betyder at vi kan rådgive i alle de funktioner Adwords tilbyder og hjælpe med at finde, den mest profitable løsning for dig.

Vi har stor erfaring med grafisk udvikling og videoproduktion, som kan udnyttes til at skabe annoncer der konverterer på Adwords.

Sådan arbejder vi med Google Adwords:

For os er det vigtigt at du som kunde forstår hvad vi laver. Vi laver ikke hokus pokus markedsføring og intet er hemmeligt. Derfor lader vi dig følge med i hele processen, hvilket vi har erfaret også hjælper med bedre resultater.

Step 1 – Research

I den første fase indsamler vi, i tæt dialog med dig, informationer om virksomheden, produkterne og konkurrenterne, samt data fra tidligere erfaringer eller andre kilder.

  • Gennemgang af virksomheden og produkterne
  • Konkurrentanalyse
  • Analyse af data fra tidligere adwords kampagner, Google Analytics mm.

Step 2 – Struktur

I den anden fase bruger vi energien på at opbygge den rigtige struktur, som gør at vi får de bedste resultater når vi starter annoncerne.

  • Opsætning af konverteringssporing
  • Opbygning af søgeordsliste
  • Opbygning af kampagnestruktur
  • Opsætning af kampagneudvidelse og grundannoncer

Step 3 – Udførsel

I den tredje fase opsættes og startes alle kampagner, og de første resultater begynder at rulle ind. I denne fase er vi næsten dagligt inde og optimere annoncerne, ud fra de data vi har fået ind.

  • Opsætning af kampagner
  • Opsætning af budgivning
  • Løbende optimering

Step 4 – Optimering & Udvikling

I den fjerde fase begynder vi virkeligt at se resultaterne. Vi finder de bedste annoncer, optimerer dem og stopper dem der ikke giver resultater. Herefter optimerer vi løbende og opsætter nye annoncer efter behov. Vi arbejder stadig med afprøvning af nye annoncer, og opsætning af de nyeste muligheder i Adwords.

  • Løbende optimering 1-4 gange i måneden
  • Nye annoncer når der kommer nye produkter eller kampagner
  • Opdatering af annoncer når der kommer nye teknologier
  • Afprøvning af nye annoncer og andre annonceformater