Black Friday er netop overstået, hvad så nu?

Black Friday (og Cyber Monday) er nu overstået, men der er ingen tid til at hvile på laurbærrene, hvis du har en online webshop, for nu skal julesalget optimeres bedst muligt.

Selve dagen var måske en succes og hvis ikke, så har der sikkert været en masse man har lært omkring dagen og selve driften af sådan en travl dag, enten online og især i de fysiske butikker.

Eller måske var Black Friday en stor succes, der har givet dig ekstra optimisme og mere blod på tanden til at give en ekstra skalle og lukke 2017 på en høj node.

Den konstante læring af disse salgsmærkedage er uvurderlig og det er næsten synd ikke at være involveret på nettet omkring ens markedsføring eller lade denne viden gå til spilde.

Vi har tidligere skrevet overordnet om SEO og hvad du kan gøre, men nu er det så på tide at høste disse frugter, og her er der flere generelle salgsstrategier at vælge op til julesalget, hvor de mest aggressive strategier indeholder mailudsendelse hver dag i december, nye konkurrencer hver dag og nye tilbud hver dag.